Informatieavonden en proeflessen

Theologische Verdieping voor Geïnteresseerden

Op de dinsdagen 2 juli en 3 september zijn er om 19.30 uur informatieavonden over de driejarige cursus Theologische Verdieping voor Geïnteresseerden (TVG) voor de regio IJsselland, voor iedereen die geïnteresseerd is in geloof en theologie.

Belangstellenden mogen ook op 9 en 16 april meelopen met de cursus om te proeven of ze die zouden willen volgen. U bent toeschouwer bij de gewone les, er is dus geen aangepast programma voor de belangstellenden. Het aantal plaatsen is beperkt, daarom moet u zich daarvoor voor 6 april opgeven via het mailadres op uw kerkblad. De informatie en de lessen worden gegeven in de Broederkerk aan de Broederstraat 16 in Kampen.

De cursus start weer op dinsdag 17 september 2024. Aanmeldingen bij Karel Coenen. Zie ook www.tvgijsselland.nl of www.facebook.com/TVGIJsselland

Karel Coenen
TVG IJsselland