Wandelen tussen Pasen en Pinksteren

Ook dit jaar willen we op de vroege ochtend 6 zondagen gaan wandelen tussen Pasen en Pinksteren. Samen genieten van de natuur, de stilte, het landschap. Al wandelend kom je meestal beter tot een goed gesprek. Ook is het een mooie gelegenheid om iemand eens beter te leren kennen in een ‘luchtige atmosfeer’. Onderweg een korte meditatie over een thema, waar we letterlijk en figuurlijk even stilstaan en tot andere gedachten mogen komen. Elke wandeling staat weer op zichzelf. Je kunt één of meerdere ochtenden meewandelen. De laatste jaren zien we dat er veel ‘oudere’ jeugd meegaat en daarom stellen we voor om eens een jonger iemand uit te nodigen. Er valt veel te vertellen en door te geven aan verhalen over deze mooie regio. Hoe mooi zou het zijn wanneer jong en oud meedoen aan deze wandelingen. Een vroeg tijdstip? Dat ben je na 10 minuten al vergeten wanneer je eenmaal aan het wandelen bent.

We hopen weer op een mooie opkomst van onze beide gemeentes.

Wij vertrekken elke zondag om precies 7.00 uur vanaf de Kruiskerk. Na afloop staan koffie en thee voor ons klaar.

Voor de vroege vogels een mooie start van de zondagmorgen! U bent van harte welkom. De wandelingen zijn op zondag 7, 14 , 21, 28 april, 5 en 14 mei.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Kees Stehouwer en/of Lute Beute. Zie uw kerkblad voor de contactgegevens.

Met vriendelijke groet,
Kees Stehouwer en Lute Beute